Știați că?

Cele mai frecvente întrebări despre transfer personal – partea I

Shuttle Choice răspunde celor mai frecvent întâlnite întrebări de când practicăm acest tip de servicii, astfel încât tu să nu mai ai nici o nelămurire.

Șoferul mă va prelua direct de la aeroport?

Da, șoferul te așteaptă la terminalul de sosiri, cu o pancartă pe care este scris numele tău sau al companiei care a facut comanda. Astfel, câștigi timp și nu mai ești nevoit să cauți un punct de reper sau de întâlnire din aeroport.

Voi călători singur sau împreună cu alți pasageri?

Shuttle Choice este un serviciu de transfer privat, astfel încât vei fi singurul pasager, în cazul în care nu vii însoțit/acompaniat.

Cum se tarifează călătoriile cu Shuttle Choice?

Există rute care au prețuri prestabilite, precum, de exemplu, Timișoara – Aeroport Budapesta. Dar există și rute al căror tarif va fi stabilit în funcție de kilometri, număr de pasageri și bagaje, taxe de autostradă, ora călătoriei și/sau alți factori importanți care pot apărea. Aceștia se vor discuta în momentul rezervării.

Ce se întâmplă dacă zborul are întârziere?

Oricare ar fi timpul întârzierii, șoferul va sosi în aeroport la ora stabilită în contract și va aștepta pasagerul atât cât este nevoie. În cazurile în care există întârzieri considerabile și/sau avionul nu va mai ajunge la destinație în ziua stabilită, vom decide împreună cu clientul cum vom proceda.

Care este politica vis-a-vis de anularea unei comenzi?

Te rugăm să ne informezi cu cel puțin 24 de ore înainte de transferul efectiv. În funcție de condițiile anulării comenzii, banii pot fi sau nu restituți, parțial sau integral. În situația pierderii unui zbor sau a unei conexiuni, te rugăm să iei legătura cu Shuttle Choice înainte ca șoferul să fie pe drum. În caz contrar, se va achita valoarea întregii comenzi.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *